Article

Generated by

--:--
--:--

Nga një kompani e vogël teknologjike në Kinë te një gjigant global i automjeteve elektrike - Kjo është historia e BYD!

E themeluar në 1995 nga inxhinieri kinez Wang Chuanfu, BYD nisi si një startup baterish në Shenzhen me vetëm 20 punonjës. Sot, ajo është një nga liderët botërorë në automjetet elektrike, me mbi 290,000 punonjës dhe 30 parqe industriale në mbarë botën. Fillimisht furnizoi kompani si Nokia dhe Motorola me bateri, por shumë shpejt shtriu aktivitetin në sektorët e automobilave, elektronikës, energjisë së re dhe transportit hekurudhor, me qëllimin për të krijuar një ekosistem të pastër energjie. Që në fillimet e diversifikimit, BYD u angazhua për mobilitet pa emetime. Në 2022, ajo u bë prodhuesi i parë global që ndërpreu prodhimin e makinave me motorë tradicionalë, duke u fokusuar vetëm tek elektriket dhe hibride plug-in. Si i vetmi prodhues që ofron zgjidhje elektrike për të gjitha segmentet – nga makinat e pasagjerëve te trenat urbanë – BYD ka ndërtuar një ekosistem tërësisht të gjelbër transporti. Në tetor 2022, kompania hyri në tregun europian me tre modele elektrike. Në vitin 2025, BYD nisi aktivitetin në Serbi dhe planifikon zgjerimin në 12 tregje të tjera në Europë, përfshirë vendet e Ballkanit, me objektivin për të hapur mbi 1,000 pika shitjeje deri në fund të vitit. Në Shqipëri, tregu i makinave elektrike po rritet ndjeshëm. Deri në prill 2024, ishin regjistruar mbi 4,000 automjete elektrike, ndërsa BYD ka fituar terren me modelet Seagull, Song Plus dhe Atto 3, duke u bërë marka më e shitur në vend. Me autonomi që varion nga 400 në mbi 700 kilometra, dizajn modern dhe teknologji të avancuar, BYD po shndërrohet në motor të tranzicionit të gjelbër në vend dhe rajon.