Generated by
3 pengesat që mund të shkatërrojnë biznesin tuaj eCommerce. Si t'i kapërceni ato?!

Në botën e biznesit eCommerce, startup-et shpesh përballen me sfida që mund të pengojnë rritjen e tyre. Ndërsa krijimi i një dyqani online mund të duket i lehtë, ruajtja e suksesit dhe qëndrueshmërisë kërkon strategji të kujdesshme. Mungesa e dukshmërisë online, përdorimi i dobët i rrjeteve personale dhe çmimet e papërshtatshme janë vetëm disa nga gabimet e zakonshme që bëjnë sipërmarrësit e rinj. Në këtë artikull, do të shohim si t'i shmangni këto pengesa dhe të siguroni që biznesi juaj të lulëzojë.
Mungesa e dukshmërisë online.
Nëse faqja juaj e e-commerce nuk ka dukshmëri të mjaftueshme online, mund të ndikojë negativisht në ndërgjegjësimin e markës dhe përfundimisht në të ardhurat tuaja. Sipërmarrësit e rinj duhet të përqëndrohen në përpjekjet për të siguruar që faqja të renditet lart në motorët e kërkimit për celularë dhe browser dhe të zbatojnë teknika të forta të SEO-s. Përdorimi i mjeteve për kërkimin e fjalëve kyçe në trend dhe optimizimi i titujve të faqeve, duke përfshirë fjalë kyçe ndihmon në këtë drejtim.
Shmangia e rrjeteve personale për të rritur ndërgjegjësimin e markës.
Përdorimi i rrjeteve personale është i rëndësishëm për bizneset e e-commerce. Reklamimi përmes rrjeteve sociale të miqve dhe familjes është një mënyrë e thjeshtë për të rritur ndërgjegjësimin për kompaninë dhe produktin tuaj. Sa më shumë njerëz që përdorin produktin tuaj dhe lënë komente, aq më shumë interes do të merrni nga klientët e ardhshëm. Shumë sipërmarrës të rinj harrojnë se sa të dobishme janë rrjetet e tyre personale.
Çmimi i papërshtatshëm i produktit.
Gjetja e ekuilibrit të duhur mes një çmimi të ulët për të tërhequr konsumatorët dhe një çmimi të mjaftueshëm për të mbuluar kostot e punës dhe për të kthyer një fitim mund të jetë sfidues. Duhet të konsideroni fuqinë blerëse të konsumatorëve tuaj në mënyrë që të siguroheni që biznesi juaj të gjenerojë të ardhura të mjaftueshme.
Shumë startup-e zgjedhin çmime për të hyrë në treg, që nënkupton ofrimin e çmimeve të ulëta fillestare për të tërhequr konsumatorët dhe më pas rritjen graduale të çmimeve. Por, kjo sjell rrezik, pasi mund të jeni në humbje financiare ndërsa po ndërtoni markën. Sigurohuni që të kryeni kërkime të thelluara në tregun tuaj për të analizuar çmimet dhe fuqinë blerëse të konsumatorëve.
Këshilla kryesore për sipërmarrësit e rinj që fillojnë një biznes të ri :
Identifikoni nichen tuaj dhe njihni audiencën tuaj të synuar Së pari, është e rëndësishme të siguroheni që keni krijuar një niche në një industri dhe qëllimin tuaj si një startup. Pasi ta keni bërë këtë, bëni kërkime tregu dhe kuptoni konsumatorët tuaj të synuar. Gjithashtu, është thelbësore të siguroheni që të konkurroni me bizneset në aspektin e markës. Zhvilloni markën tuaj duke përdorur mediat sociale, si Instagram dhe YouTube për të rritur ndërgjegjësimin e markës, duke siguruar që të bini në sy në treg dhe të tërhiqni klientët.
Planifikimi dhe përgatitja janë kyçe.
Planifikimi i të gjitha aspekteve të biznesit tuaj është thelbësor për ju, si një sipërmarrës i ri. Do të duhet të krijoni një plan të fortë biznesi që përmbledh biznesin tuaj, analizën e industrisë dhe konsumatorëve, si dhe një plan operacional dhe vlerësime financiare dhe parashikime. Analiza e konkurrentëve është gjithashtu një pjesë integrale e planifikimit, që mund t'ju ndihmojë në zhvillimin e strategjive tuaja të marketingut dhe shitjeve për të rritur ndërgjegjësimin për markën tuaj dhe për të forcuar Propozimin tuaj Unik të Shitjes (USP).
Krijoni një strategji të fortë të markës.
Me konsumatorët që janë më pak të hapur ndaj përdorimit të markave që nuk i kanë dëgjuar më parë, është e thjelbësore të siguroheni që biznesi juaj të bie në sy që në fazat e hershme, duke e dalluar midis konkurrentëve. Që nga emri i biznesit tuaj, te tipografia, të gjitha aspektet e markës suaj duhet të lidhen me ndjenjën që dëshironi të gjeneroni te konsumatorët. Një paletë ngjyrash mund të jetë një mënyrë e shkëlqyer për të nisur këtë proces. Për të vendosur një temë, e cila së bashku me logon tuaj, duhet të tërheqë klientët tuaj edhe nëse nuk u përshtatet preferencave tuaja personale.
Si të testoni qëndrueshmërinë e planit tuaj të biznesit:
Testimi i qëndrueshmërisë është jetik për të siguruar që biznesi juaj mund t’u mbijetojë problemeve ekonomike, si edhe për të kuptuar gjendjen e modelit të biznesit dhe për të identifikuar boshllëqet në planin tuaj. Ato mund të kërcënojnë jetëgjatësinë e biznesit.
Ja disa këshilla se si ta bëni këtë:
Identifikoni rreziqet me të cilat mund të përballet biznesi juaj.
Këto mund të jenë rreziqe strategjike, rreziqe financiare, menaxhimi i financave të biznesit, rreziqe operacionale në mënyrën se si funksionon kompania ose rreziqe të pajtueshmërisë që mund të vihen re nga rregullatorët qeveritarë.
Krijoni një strategji për menaxhimin e rrezikut.
Krijoni metoda dhe plane se si biznesi juaj do të menaxhojë rreziqet e identifikuara, nëse do të shfaqen. Si një sipërmarrës i ri, është gjithashtu e vlefshme të flisni me ekspertë në fushën tuaj që mund t’ju japin këshilla të rëndësishme dhe njohuri mbi strategjitë e biznesit, si dhe mbi menaxhimin e kohës dhe parave për t'ju ndihmuar të shmangni pengesat në planin tuaj.
Rishikoni dhe përditësoni planin tuaj.
Pasi të keni identifikuar rreziqet dhe një strategji për menaxhimin e tyre, mund të përdorni atë që dini për të siguruar që plani juaj i biznesit të jetë i përditësuar dhe të ketë shanset më të mira për sukses dhe jetëgjatësi. Është e rëndësishme të mbani mend se do të duhet të rishikoni herë pas here testimin e qëndrueshmërisë dhe strategjitë tuaja për t'u siguruar që ato janë të përditësuara në përputhje me çdo rrezik të ri ose ndryshim në klimën financiare.
Kim Rekhess, eksperte në Wix.com, jep komente mbi rëndësinë e përdorimit të këtyre këshillave për të nisur biznesin tuaj, si dhe si të hapni një dyqan online për të rritur ndërgjegjësimin e markës:
Të nisësh biznesin tënd si një sipërmarrës i ri nuk është asnjëherë e lehtë. Megjithatë, ndjekja e këtyre këshillave mund të ndihmojë për të siguruar që të mos përballeni me pengesat që në fillim.